Carly Arts vanaf 1 januari 2017 fractievoorzitter

Carly Arts

Donderdag 17 november ’16 heeft de gezamenlijke ledenvergadering van Progressief Akkoord en GroenLinks Carly Arts gekozen tot lijsttrekker. Voor de huidige fractievoorzitter, Wilbert van Deursen, was dit ook het moment om het fractievoorzitterschap per 1 januari ’17 over te dragen aan de nieuwe lijsttrekker. Hij wil daarmee ruim baan geven aan nieuw talent en aan een goede voorbereiding op de verkiezingen in maart 2018.

Carly Arts is sinds 2014 actief in de politiek. Ze heeft haar ervaring opgedaan als burgercommissielid en als raadslid en is inmiddels al ingewerkt op onderwerpen als het buitengebied, milieu en kunst en Cultuur. Daar komen nu wat verantwoordelijkheden bij zoals het overleg met de fractievoorzitters van de andere partijen.

Wilbert van Deursen vindt dat juist de komende verkiezingen ook in het teken moeten staan van jong talent en vernieuwing van de politiek. Dit begint stapje voor stapje te komen en nieuwe jonge mensen kunnen daar stappen van maken.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.