De mensen die dagelijks werken aan een beter Deurne.

Formeel gezien bestaat een fractie alleen uit raadsleden. Voor onze partij zijn dat nu Wilbert van Deursen en Carly Arts. Verder zijn er zes burgercommissieleden actief, Theo Hikspoors, Lotje Berkers, Michel Lintermans, Jacques Magnee, Jan Verleijsdonk en Marieke Tulkens. Samen met Annemieke Quaadgras, Marian Bronstein en Jan Berkers vormen zij de steunfractie. De zes burgercommissieleden hebben op basis van hun kennis, ervaring en interesse hun eigen onderwerpen. Deze onderwerpen corresponderen niet altijd met de indeling van de commissievergadering. Vandaar dat onze commissieleden af en toe wisselen van commissie.

Onze gedrevenheid wordt gevoed door de zorg voor mens, natuur en economie. De drie pijlers rond duurzaamheid.

We hebben veel geleerd van de afgelopen jaren. Wat voor ons belangrijk is, is  dat we een nieuwe vorm vinden om politiek te bedrijven. We hebben jou daarbij nodig. Wil je meedenken of meedoen; meld je hier.