Lid worden van ProgressiefAkkoord of GroenLinks. Of van beide.

Voor Progressief Akkoord:

Meld je aan met het contactformulier.

De contributie is inkomensafhankelijk en die bepaal je zelf met behulp van een lijstje dat je opgestuurd krijgt. Als lid heb je invloed op ons programma en op de samenstelling van de lijst bij de gemeenteraadsverkiezingen. En je geeft natuurlijk een signaal dat je progressieve en duurzame politiek voor Deurne belangrijk vindt.

Mocht je je na verloop van tijd onverhoopt niet meer thuis voelen bij Progressief Akkoord, dan kun je het lidmaatschap (uiteraard) opzeggen. Ok dat kun je eenvoudig via het contactformulier.

Het niet betalen van de contributie kan een reden zijn dat je van de ledenlijst wordt gehaald.

GroenLinks

Voor GroenLinks afd. Deurne meld je je aan voor de landelijke partij op www.groenlinks.nl.  Ook de contributie van GroenLinks is inkomensafhankelijk en bepaal je zelf. Een deel van de contributie komt terug naar Afdeling Deurne. Jaarlijks wordt een bedrag per lid vastgesteld op basis van de ontvangen contributies en afdrachten. Hoe meer betalende leden in Deurne, hoe hoger het bedrag wordt dat de afdeling ontvangt.

Als je zowel van Progressief Akkoord en GroenLinks lid wilt worden (wat we natuurlijk toejuichen!), moet je beide procedures afwerken. Maar dat is een kleine moeite.