Naam: Maritha van Osch
Geboortedatum: 8 december 1957
Woont in de Heiakker
Beroep: Professioneel coach en eigenaar van Het Nieuwe Nu

Vanaf het ontstaan van de progressieve politiek in Deurne -44 jaar geleden- voel ik me verbonden. Toen stonden enkele mensen op, waaronder Tij Kools en Oda de Graaf, om een manifest te schrijven voor het behoud van ons prachtige natuurgebied de Peel. Zonder hun inspanning was een groot deel van de Peel verloren gegaan.
Hieruit ontstond de PPD, de Progressieve Partij Deurne, waar ik meteen lid van werd.
De partij kwam op voor de natuur, voor het algemene belang. Met name dat laatste, het opkomen voor het algemene belang spreekt me enorm aan.
Of het nu om emancipatie, mondiale bewustwording, het opkomen voor de meest kwetsbaren of om de natuur gaat, Progressief Akkoord-GroenLinks loopt voorop. Ze levert haar bijdrage aan een gezonder en socialer Deurne vanuit een visie en die kijkt naar de gevolgen van beleid voor de langere periode.
GroenLinks is landelijk met een beweging gestart waar mensen elkaar ontmoeten, elkaar inspireren, hun beelden en verwachtingen delen over de toekomst en hoe we die vorm kunnen geven.
Mijn wens voor  Deurne in 2030 is dat een dergelijke beweging een vanzelfsprekendheid is. Dat mensen zich met elkaar verbonden voelen en samen zoeken naar oplossingen die het algemeen belang dienen en duurzaam zijn.
De zorg voor elkaar en voor de natuur staan wat mij betreft voorop.

Overige leden

Annemieke Quaadgras