Campagnemedewerker

Geboortedatum: 8 april 1963
Woont in de Koolhof
Beroep: Docent ROC College

Mijn naam is Ingeborg van der Singel-Krook.
Al jaren ben ik lid van Progressief Akkoord-Groen links. Ik vind het belangrijk dat er een progressieve stem hoorbaar is inde gemeente Deurne. Rechtvaardigheid, tolerantie en gelijke kansen zijn zaken die onze partij hoog in het vaandel heeft staan en dat zijn de zaken die ervoor zorgen dat Deurne een fijn dorp is om samen te wonen en samen problemen te bespreken en op te lossen.
Er zijn grote zorgen om de lucht-en waterkwaliteit in onze regio. We moeten zuinig zijn op onze planeet, want zonder onze aarde hebben we niets. Progressief Akkoord-GroenLinks wil graag de verbinding zoeken met alle betrokkenen om deze situatie te verbeteren.
Nu is het keerpunt waarin we actie moeten ondernemen om te zorgen dat Deurne in 2030 een gezonder en aangenamer dorp wordt om in te leven, wonen en werken. Het spreekt mij aan dat Progressief Akkoord-GroenLinks een duidelijke visie heeft in hoe we dit voor elkaar gaan krijgen.

Overige leden

Ben Timmers