Complimenten

Op 1 maart was het complimentendag.

Een mooie gelegenheid om iedereen die actief is binnen Progressief Akkoord-GroenLinks in het zonnetje te zetten.

Dat hebben enkele mensen namens bestuur en fractie gedaan door bij Wilbert en Maritha  binnen te vallen om hen letterlijk de complimenten te geven.

Samen verzetten zij al 20 jaar veel werk voor de partij.
Wilbert in het begin met de oprichting en ondersteuning en vooral de laatste 12 jaar met name met het raadswerk. Als een ware detective stort hij zich elke keer weer op de inhoud, waardoor al menig debat scherp door hem is gevoerd.
Maritha is altijd weer een bron van inspiratie en stond elke vier jaar weer klaar om een substantiële bijdrage te leveren aan de verkiezingscampagne. Met bruisende energie weet zij het beste uit iedereen te halen en in combinatie met haar niet te stuiten creativiteit krijgt elke campagne weer zijn unieke kracht. Geen huis in Deurne waar zoveel politieke energie doorheen stroomt.

Zij hebben onze complimenten ontvangen met de woorden dat dit symbool staat voor iedereen die binnen de partij zijn of haar steentje bijdraagt, op welke manier dan ook.
Dank je wel allemaal!